Agenda Evenementen Gemeente Boekel

Agenda Evenementen met EHBO Hulpverlening / Ondersteuning in Gemeente Boekel – Venhorst.

Info voor  2022 . 

……………………………………………………………………………………………………………………………

Aanvraag EHBO Hulpverlening / Ondersteuning bij evenementen in Gemeente Boekel en Venhorst voor 2022

Indien u van onze diensten ( EHBO Hulpverlening / Ondersteuning bij evenementen ) gebruik wilt maken, dan verzoeken wij u het hiervoor bestemde aanvraagformulier aan te vragen en in te vullen, zie hieronder meer info. EHBO Hulpverlening / Ondersteuning Evenementen kan zowel schriftelijk als digitaal aangevraagd worden.

De aanvraag EHBO Hulpverlening / Ondersteuning bij Evenementen in Gemeente Boekel – Venhorst dient voor 31 januari van het jaar waarin het evenement plaats vindt te zijn ingediend.

Deze tijd is nodig voor werving en de planning van EHBO hulpverleners en EHBO materiaal voor de diensten.
Indien de aanvraag binnen komt na 31 januari van het jaar waarin het evenement  plaats vindt, worden er administratiekosten berekend en bedragen de kosten € 10,00.
Indien de aanvraag korter dan acht weken voor aanvang van het evenement binnenkomt, bedragen de kosten € 25,00.
Indien de aanvraag korter dan vier weken voor aanvang van het evenement binnenkomt, bedragen de kosten € 50,00

De EHBO verenging streeft er naar om zo snel mogelijk schriftelijk uitsluitsel te geven.

Inzet hulpverleners EHBO verenging Boekel-Venhorst. 
Naar aanleiding van het aanvraagformulier voor EHBO hulpverlening / ondersteuning zal de EHBO vereniging Boekel-Venhorst, in overleg met de aanvrager, bepalen hoeveel hulpverleners en welk materiaal er ingezet zal gaan worden.
Uitgangspunt is dat voor elk evenement minimaal twee hulpverleners per dienst ingezet zullen worden.
De EHBO vereniging Boekel-Venhorst draagt er zorg voor dat goed opgeleide hulpverleners worden ingezet. Alle hulpverleners zijn minimaal in bezit van een geldig EHBO diploma.

Wij zien uw reactie graag z.s.m. tegemoet door middel van invulling formulier zie hieronder een voorbeeld van info wat gevraagd wordt en vraag deze evenementen formulier voor EHBO Ondersteuning zsm. aan. Dit kan via een email of telefonisch , hierna ontvangt U dit als bijlage om in te vullen en retour te sturen. Zijn er vragen neem telefonisch contact op of stuur u vraag via een kort email svp.

Alvast bedankt ! Met vriendelijke groet,Namens het bestuur van RK. EHBO vereniging Sint Lidwina Boekel -Venhorst.

……………………………………………………………………………………………………………………………….

Beste EHBO-ers,

In 2022 zijn de volgende evenementen gepland in Gemeente Boekel, waarbij EHBO ondersteuning wordt gevraagd van EHBO leden.

2022

Trekkertrek 2022 Boerdonk 

Locatie in Boerdonk ( voor meer info zie hun website )

Zaterdag 1 oktober 2022 ( van 12:00 – 02:00 u. )  2 personen ( voor EHBO. ondersteuning   )

van 12:00 uur tot 16:00 uur voor EHBO-ondersteuning tijdens de wedstrijden van Trekkertrek en

van 16:00 uur tot 20:00 uur voor EHBO-ondersteuning tijdens de wedstrijden van Trekkertrek en

van 20:00 uur tot 02:00 uur voor EHBO-ondersteuning tijdens Feestavond voor 4 EHBOers.

Zondag 2 oktober 2022 ( van 10:00 – 22:00 u. )  2 personen ( voor EHBO. ondersteuning   )

van 10:00 uur tot 14:00 uur voor EHBO-ondersteuning tijdens de wedstrijden van Trekkertrek en

van 14:00 uur tot 18:00 uur voor EHBO-ondersteuning tijdens de wedstrijden van Trekkertrek en

van 18:00 uur tot 22:00 uur voor EHBO-ondersteuning tot einde evenement voor 2 EHBOers.

en

Overige evenementen info voor 2022 volgt binnenkort…..

————————————————————————————————————-

Meer Info & Data volgt zsm.

…………………………………………………………………………………………………………………………….

Indien u een steentje kan en wil bijdragen of ondersteuning wilt verlenen voor een of meerdere dagen / of een aantal uren , graag dan even contact opnemen met Yolanda van Eerdt.

Alvast bedankt voor uw aanmelding namens het bestuur van RK. EHBO Vereniging St. Lidwina Boekel Venhorst

Voor meer info zie hieronder ;

…………………………………………………………………………………………………………………………….

Contact persoon :

COÖRDINATOR
mevr. Yolanda van Eerdt

Mob. nr. : 06 – 1011 2245
Email: voorzitter@ehbo-boekelvenhorst.nl

———————————————————————————————

Door het vertrek van de heer Sjef Coppens per 01-01-2020, is Yolanda van Eerdt gekozen voor de functie van EHBO Coördinator Evenementen. Als bestuur van RK. EHBO. Vereniging Sint Lidwina Boekel – Venhorst wensen wij mevr. Yolanda van Eerdt veel succes.

Verder willen wij als bestuur van RK. EHBO. Vereniging Sint Lidwina Boekel – Venhorst , dhr. Sjef Coppens en mevr. Sjaantje Coppens enorm bedanken voor hun inzet en samenwerking al die jaren waardoor alle Evenementen in Gemeente Boekel – Venhorst met een passende maat de aanvragen die binnen gekomen zijn voor EHBO Hulpverlening / Ondersteuning de juiste invulling te realiseren.

IMG_7757 Sjef

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Vraag een Aanvraagformulier EHBO Hulpverlening bij Evenementen 2022 aan.

Hieronder ziet u oa. wat er voor info gevraagd wordt ;

.

.

.

.

.

.

.

Aanvraagformulier EHBO Hulpverlening / Ondersteuning bij Evenementen 2022

Aanvraagformulier EHBO Hulpverlening / Ondersteuning bij Evenementen 2022 nog niet ontvangen dan vraag deze aan per email of neem tel. contact op en dan wordt deze zsm. per email verzonden.

Hieronder oa. gegevens nodig voor invulling van deze aanvraag formulier ;

Gegevens aanvrager

Naam organisatie

Adres

Postcode & Woonplaats

Telefoonnummer(s)

Contactpersoon

E-Mailadres

Commerciële Organisatie ?                                       Ja  /  Nee

Gegevens evenement en de EHBO hulpverlening

Datum

Naam van evenement

Locatie van evenement

Postcode & Woonplaats

Tijd aanvang

Tijd einde

Aantal deelnemers / bezoekers

Soort deelnemers / bezoekers

Voorstel aantal EHBO hulpverleners

Vergunning aangevraagd?                                        Ja  /  Nee

Locatie evenement

Locatie ?                                                                    Binnen / Buiten / Beide

EHBO ruimte aanwezig ?                                         Ja  /  Nee

Stromend water aanwezig ?                                      Ja  /  Nee

Elektriciteit aanwezig ?                                             Ja  /  Nee

Factuurgegevens

Naam organisatie

Adres

Postcode & Woonplaats

Telefoonnummer(s)

Contactpersoon

E-Mailadres

Contactpersoon tijdens evenement

Naam

Telefoonnummer(s)

E-Mailadres

Eventueel opmerkingen / aanwijzingen voor de EHBO hulpverleners

……………………………………………………………………………………………………………………..